جدیدترین پاوربانک های انرجایزر | لیست قمیت

جدیدترین پاوربانک های انرجایزر

جدیدترین پاوربانک های انرجایزر در بازرگانی اخوان


جدیدترین پاوربانک های انرجایزر : پاوربانک انرجایزر ، یکی از بهترین پاوربانک های حال حاضر موجود در بازار گجت های دیجیتال می باشد ، پاوربانک های با ظرفیت ها و طرح های متفاوت که به خاطر کیفیت مطلوب و خدمات پس از فروشش به یکی از جدی ترین رغیب پاوربانک های شیائومی و انکر تبدیل شده است .

پاوربانک های انرجایزر با ظرفیت های 10.000 ، 15.000 ، 20.000 که با گارانتی یک ساله شرکت متین به فروش می رسند را می توان از نمایندگی های رسمی شرکت داده پرداز متین در سراسر کشور تهیه کنید

بازرگانی اخوان مشهد ، به عنوان نماینده رسمی شرکت متین ، در حال حاضر آماده همکاری با فروشگاه های لوازم جانبی موبایل می باشد که به صورت عمده جدیدترین پاوربانک های انرجایزر را به فروش می رساند.


معرفی جدیدترین پاوربانک های انرجایزر

پاوربانک انرجایزر مدل  UE20006PQ یکی از جدیدترین مدل های پاوربانک ساخت از شرکت انرجایزر است.  پاوربانک UE20006PQ یکی از مورد علاقه ترین پاوربانک های برند انرجایزر در حال حاضر می باشد . با ظرفیت 20000 میلی‌آمپری پاوربانک UE20006PQ نیاز همه کابران را رفع خواهد کرد به گونه ای که می‌توانید تا چندبار گوشی هوشمندتان را کامل شارژ کنید .

سه درگاه خروجی جز قابلیت‌های اصلی مدل انرجایزر به‌شمار می‌رود که در وقت یوزر صرفه‌جویی می‌کند. با استفاده از این ویژگی‌ کاربر می تواند به طور همزمان سه دستگاه دیجیتال خودش را شارژ کند.حجم کم این پاوربانک باعث شده است که این محصول به راحتی در جیب جا شود و جای زیادی را اشغال نکند . یک  نشان‌گر ال‌ای‌دی هم برای اطلاع از وضعیت باتری پاوربانک وجود دارد که میزان شارژ دستگاه را به شما نشان می دهد . تکنولوژی PQ هم به‌کار گرفته شده است  و همچنین این شارژر دارای قابیلت کوالکام نیز می باشد. UE20006PQ تنها در چندین دقیقه موبایل‌های هوشمند شما را شارژ می‌نماید.

شارژر همراه انرجایزر مدل UE20006PQ
شارژر همراه انرجایزر مدل UE20006PQ

پاوربانک انرجایزر مدل UE20015CQ

پاوربانک انرجایزر مدل UE20015CQ از محصولات شرکت «انرجایزر» (Energizer) است. این شارژر همراه ظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد و باتری آن از نوع لیتیوم-پلیمری است. این شارژر همراه انرجایزر ولتاژ ورودی ۵ ولتی و شدت‌جریان ورودی ۲ آمپر دارد. این پاوربانک به دو درگاه خروجی مجهز شده است و از قابلیت شارژ هم‌زمان دو دستگاه بهره می‌برد. از دیگر قابلیت‌های مهم پاوربانک انرجایزر مدل UE20015CQ می‌توان به فناوری Quick Charge 3.0 اشاره کرد. به یاری این فناوری، کاربر قادر خواهد بود تا انواع گوشی‌های موبایل هوشمند و تبلت را در کوتاه‌ترین زمان ممکن شارژ کند؛ البته به یاد داشته باشید که دستگاه موردنظر نیز بایستی از این فناوری پشتیبانی کند.

ورودی USB C نیز از فناوری Quick Charge بهره می‌برد و شدت‌جریانی برابر با : ۵ ولت ۳ آمپر، ۹ ولت ۲ آمپر، ۱۲ ولت ۱٫۵ آمپر دارد. گفتنی است، هنگامی‌که پاور بانک در شارژ است و دستگاه دیگری نیز به خروجی پاوربانک برای شارژ وصل شده باشد، پاور بانک به‌صورت خودکار، دستگاه وصل شده را در اولویت قرار می‌دهد تا زودتر شارژ شود. شارژر همراه انرجایزر مدل UE20015CQ بدنه‌ای از جنس فلز دارد که علاوه بر زیبایی به دوام آن افزوده است.

پاوربانک انرجایزر UE20015CQ
پاوربانک انرجایزر UE20015CQ

شماره تلفن جهت کسب اطلاعات بیشتر راجب قیمت فروش عمده محصول : 

051-32225858

09152205879

بازرگانی اخوان ، نمایندگی متین در مشهد

برای مشاهده لیست قیمت پاوربانک انرجایزر کلیک کنید

× چت در WhatsApp