خرید پاور بانک energizer 20000 | با گارانتی متین

خرید-پاور-بانک-energizer-20000

خرید پاور بانک energizer 20000 

 

خرید پاور بانک energizer 20000 ; انرجایزر (Energizer) یکی از فعالیت ترین شرکت ها در زمینه تولید باتری و منابع انرژی است ; پاوربانک های ساخت این شرکت همیشه جزو بهترین و باکیفیت ترین محصولات در بازار هستند.

پاوبانک Energizer UE20022 با ۲۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت یکی از محبوب ترین محصولات این شرکت به شمار می رود ; با استفاده از این پاوربانک و باتری لیتیوم پلیمری آن می توانید چندین بار گوشی، تبلت، موزیک پلیر و دستگاه های دیجیتال خود را شارژ کنید.

 

پاوربانک UE20022انرجایزر با ظرفیت فوق لعاده بالای 20000 میلی آمپر

خرید پاور بانک energizer 20000  نیازمند بررسی برخی نکات فنی می باشد که در ادامه آنها را بررسی خواهیم کرد ، ظرفیت بالای این پاوربانک باعث می شود تا بدون هیچ گونه نگرانی به سفرهای چند روزه در دل طبیعت بروید و دستگاه های دیجیتال شما هم در کنار شما باشند ; با ۲۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت ظرفیت می‌توانید حداقل چهار بار گوشی خود را به طور کامل شارژ کنید ; پاوربانک UE20022 از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می کند و می تواند در کمترین زمان ممکن شارژ گوشی را پر کند.

این پاوربانک از دو درگاه خروجی با شدت جریان خروجی ۲٫۴ آمپر و ولتاژ ۵٫۰ ولت برخوردار است پاوربانک UE20022 با طراحی باریک و ظریف در برابر افزایش جریان ; دما و اتصال کوتاه مقاومت بالایی دارد ; امکان شارژ دو دستگاه به صورت همزمان یکی دیگر از قابلیت های آن است.

پاور بانک ۲۰۰۰۰ انرجایزر Energizer EU20009 (گارانتی ۱۲ ماهه) | فروشگاه  اینترنتی تکنوسان


تاریخچه برند انرجایزر

بیشتر مردم ایران با نام برند انرجایزر (Energizer) آشنایی دارند ; باتری های قلمی این کمپانی، چندین سال است که در سوپر مارکت‌ها و فروشگاه‌های لوازم برقی/ به فروش می‌رسد و یکی از بهترین و خوشنام ترین  محصولاتی است که مورد توجه همه قرار گرفته است ; اما این تنها بخش کوچکی از محصولات شرکت آمریکایی انرجایزر به شمار می رود. (خرید پاور بانک energizer 20000)

 

پاوربانک های شرکت انرجایزر یکی دیگر از محصولات این برند محسوب می شود که با توجه به کیفیت، قیمت و طراحی منحصر به فردی که دارد ; از محبوبیت بالایی برخودار است ; انرجایزر توانسته با تولید پاوربانک های متنوع و با ظرفیت ها مختلف خود ; در میدان رقابت با سایر شرکت های معروف و برجسته دنیا حرفی برای گفتن داشته باشد.


"<yoastmark

پاور بانک انرجایزر (Energizer UE20022) مدل UE20022

نمونه ای از محصولات این شرکت به شمار می رود که با طراحی منحصر به فرد و ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعتی خود ; به رقیبی سرسخت برای سایر رقبا تبدیل شده است; قیمت مناسب و مقرون به صرفه این محصول با توجه به امکانات و ظرفیت آن یکی از مهم ترین دلایل موفقیت این محصول بوده است.


برای خرید پاور بانک energizer 20000  با کارشناسان فروش در ارتباط باشید … 

09152205879 | 05132225858 


پاوربانک (شارژر همراه) انرجایزر مدل UE20022 با بدنه ای پلاستیکی که با دو رنگ سرمه ای و طوسی رنگ آمیزی شده، روانه بازار شد ; طراحان شرکت انرجایزر برای قاب بالای این محصول از رنگ سرمه ای مات و برای قاب زیرین از رنگ طوسی استفاده کرده اند که جلوه ای زیبا به آن داده است ; در نگاه اول، ابعاد این پاوربانک است که نظر شما را به خود جلب می کند.

 

پاوربانک Energizer UE20022 یکی از بهترین پاوربانک‌های بازار ایران میباشد

یکی از معیار های خرید پاور بانک energizer 20000 آن می باشد ، وزن پاوربانک انرجایزر 460 گرم در نظر گفته شده که نسبت به ظرفیت باتری آن، وزن سبکی محسوب می شود ; با توجه به این وزن کم و ابعاد متناسب این محصول، کاربران به راحتی می توانند این پاور بانک را در کیف یا جیب خود قرار داده و جا به جا کنند.

مهم ترین قسمت در این پاوربانک، یکی از گوشه های آن است که تمام پورت ها و امکانات این محصول، در این بخش قرار دارد ; اگر به این قسمت از پاور بانک انرجایزر مدل UE20022 نگاه دقیقی بیندازید ; موارد زیر را مشاهده خواهید کرد:

  • کلید روشن و خاموش کردن پاوربانک
  • پورت خروجی USB اول
  • پورت ورودی microUSB برای شارژ خود پاور بانک
  • نشانگرهای LED که میزان شارژ باقیمانده باتری پاور بانک را نشان می دهد
  • پورت خروجی USB دوم

برای استعلام قیمت و موجودی انواع پاوربانک های انرجایزر با شماره تلفن های 

051-32225858 

09152205879 

تماس بگیرید 

بازرگانی اخوان مشهد ، مرکز پخش انواع پاوربانک انرجایزر در شرق کشور 

با ضمانت شرکت داده پرداز رایانه متین 

× چت در WhatsApp