نمایندگی مک دودو در مشهد | محصولات مک دودو

نمایندگی مک دودو در مشهد

نمایندگی مک دودو در مشهد

 

نمایندگی مک دودو در مشهد ; امروزه باطری های موبایل و تبلت با توجه به گستردگی نوع این محصولات دارای اهمیت بالایی است ; به همین خاطر محافت از باطری های این کالاهای دیجیتال برای کاربران حاعز به اهمیت است ; از عواملی که برای محافظت از باطری های گوشی های تلفن همراه می توان به آن اشاره کرد :

نمایندگی مک دودو در مشهد 
نمایندگی مک دودو در مشهد

استفاده از شارژر مناسب – استفاده از کابل شارژ با کیفیت و اصل ; این دو عامل می تواند به بالابردن عمرمفید باطری تلفن همراهتان کمک کند و شما دیگر نیازی به نگرانی بابت عمر مفید باطری دستگاهتان نخواهی داشت. از آنجایی که برخی از این باطری ها قابلیت تعویض شدن را ندارند و یا باطری اصل در بازارهای لوازم جانبی موبایل به شدت کم پیدا می شود شرکت مک دودو تمرکز خود را بر تولید محصولات با کیفیت از جمله کابل شارژ مک دودو ، شارژر مک دودو ، پاوربانک های مک دودو و … گذاشته است.

نمایندگی مک دودو در استان خراسان رضوی ، در حال حاضر در اختیار بازرگانی لوازم جانبی موبایل اخوان می باشد ; این بازرگانی با سابقه دو دهه فعالیت در حوزه لوازم جانبی موبایل و به عنوان یکی از معروف ترین پخش های لوازم جانبی موبایل در مشهد ، آماده است تا اکنون به عنوان نمایندگی مک دودو در مشهد ، با شما همکاران گرامی ، همکاری نماید.

فروشگاه پخش لوازم جانبی موبایل “اخوان” جدیدترین و متنوع ترین لوازم جانبی موبایل اعم از کابل ، شارژر ، قاب ، محافظ صفحه و … را برای شما همکاران محترم معرفی و عرضه می نماید . ضمنا این مجموعه بعنوان نمایندگی پخش محصولات مک دودو در مشهد ، محصولات این برند معتبر را با بهترین قیمت به شما عزیزان عرضه می نماید .

لیست محصولات برند مک دودو

  • کابل شارژ
  • شارژر
  • پاوربانک
  • فلش
  • انواع مبدل و تبدیل
  • و …

درباره برند مک دودو در ایران :

این شرکت یکی از بزرگترین و باکیفیت ترین شرکت های فعال در حوزه تولید کالاهای دیجیتال می باشد ، کالاهایی با محوریت شارژ و نگهداری از باطری ; تمامی محصولات این برند دارای ویژگی های منحصر به فرد خودشان می باشد ، برای مثال : کابل های هوشمند این برند با قابلیت قطع خودکار جریان برق پس از شارژ شدن باطری ها می باشد و یا شارژر های دیواری این برند که دارای قابلیت تنظیم ولتاژ جریان برق مستقیم ست تا از رسیدن آسیب به باطری تلفن های همراه جلوگیری شود .

 

مبدل های برند مک دودو :

مبدل OTG تبدیل USB به لایتنینگ مک دودو، یک مبدل کوچک و کاربردی است که به شما این امکان را می‌دهد تا دستگاه‌های دارای پورت یو اس بی و لایتنینگ خود را به یکدیگر متصل کنید. با استفاده از این مبدل، شما می‌توانید فایل‌ها و داده‌های خود را بین دستگاه‌های مختلف، از جمله آیفون، آیپد، مک بوک و سایر دستگاه‌ های الکترونیکی، به‌راحتی و با سرعت بالا منتقل کنید. این مبدل او تی جی دارای طول 2 سانتی متر است و به شما این امکان را می‌دهد که دستگاه‌های خود را به یکدیگر متصل کنید.

سیم شارژر تایپ سی به تایپ سی پر قدرت مک دودو

عمر باتری گوشی ارتباط مستقیمی با شارژر و کابلی که برای آن استفاده می‌شود دارد به همین دلیل باید کابل شارژی باکیفیت و متناسب با توان باتری گوشی‌همراهتان انتخاب کنید. کابل سوپر فست شارژ هوشمند دو سر تایپ‌سی 100 وات 1.2 متری مک دودو CA-1940 یکی از سیم شارژرهای بسیار باکیفیت کمپانی مک دودو است و ویژگی‌های شارژ سریع، کیفیت ساختار و طراحی جذاب را داراست.

پاوربانک مک دودو
پاوربانک مک دودو

نمایندگی مک دودو ، سرعت باورنکردنی کابل شارژ

شدت جریان 100W/5A یعنی صرفه‌جویی در زمان. این قابلیت فوق العاده کابل شارژ های مک دودو می باشد.

حداکثر توان خروجی این کابل دو سر تایپ سی 100 وات است و از پروتکل‌های شارژ سریع SCP، FCP، QC4.0، PD پشتیبانی می‌کند. با استفاده از این کابل فست شارژ مک‎دودو می‌توانید آیپد پرو 11 اینچی خود را در مدت 2.5 ساعت به صورت کامل شارژ کنید. آیپد پرو 11 هم زمانی برابر با 2.5 ساعت برای پر شدن باتری خود نیاز دارد.


همکاران گرامی می توانند جهت اطلاع از موجودی کالاها و همچنین دریافت لیست قیمت با تلفن های 05132225858 و یا 09152205879 تماس حاصل نمایند

آدرس : مشهد ، خ چمران 5 ممیز 1 – فر.شگاه اخوان (نمایندگی مک دودو در مشهد)

× چت در WhatsApp