مقایسه پاوربانک انرجایزر با انکر

مقایسه پاوربانک انرجایزر با انکر

پاوربانک محصولی دیجیتال و کاربردی و وسیله ای پرکاربرد در طول روز برای عموم مردم که به توانند گوشی های همراه خود را در طول مسیر هم شارژ کنند . نکته ای که باید دقت داشت در انتخاب یک پاوربانک این است که آیا نیاز ما را برطرف میکند و آیا از کیفیت لازم برخودار هست یا نه به همین منظور ما در این مقاله قسط داریم به مقایسه پاوربانک انرجایزر با انکر بپردازم.

 

 موارد مهم در انتخاب پاوربانک  ؛ خیالی آسوده در مسیر

1.یکی از مهم ترین مسائل در انتخاب پاوربانک دانستن این است که آیا ما پاوربانک را برای استفاده برای در مسیر های طولانی میخوایم و یا مسافت های کوتاه اگر برای سفر و یا راهپیمایی ها طولانی میخوایم باید از پاوربانک های با ظرفیت بالا و یا پاوربانک های خورشیدی که نیاز به برق مستقیم ندارند استفاده کنیم و اگر برای استفاده روز مره نیاز دارید ظرفیت های پایین تر که سبک تر و همچنین ارزان تر هستند استفاده کنیم.

2.از دیگر موارد مهم در انتخاب پاوربانک جریان ورودی و خروجی و قابلیت شارژ سریع است که تاثیر مستقیم بر روی قیمت دارد.

3.سومین اصل یک پاوربانک خوب ایمنی است که در ساخت باید استاندارد ها لازم را رعایت کرده باشد که به باتری گوشی صدمه وارد نکند. که راحت ترین راه برای اطمینان از سالم بودن پاوربانک داشتن گارانتی است که نشان از تایید شدن پاوربانک توسط خط کنترل کیفیت شرکت ارائه دهند خدمات پس از فروش را میدهد.

4. یکی از جدیدترین امکاناتی که در ساخت پاوربانک های باکیفیت در آن لحاظ میشود شدت جریان هوشمند است که با توجه به شدت جریان ایده آل دستگاه پاوربانک جریان مناسب گوشی را در خروجی قرار میدهد.

5. برای بعضی افراد شاید استفاده از کابل های شارژ دست و پا گیر باشد و دوست داشته باشند که از این کابل ها استفاده نکنند .  این افراد میتوانند از طریق پاوربانک های با قابلیت شارژ بی سیم  که البته مناسب همه گوشی ها نیست و دستگاه های که از این قابلیت پشتیبانی میکنند میتوانند تلفن همراه خود را شارژ کنند.

6. مقاوم در برابر ضربه و نفوذ آب البته این پیشنهاد  بیشتر مناسب افرادی هست که قسط سفر دارند و امکان دارد از محیط های مرطوب و یا سخت عبور کنند که نیاز است پاوربانک مقام در برابر نفوذ آب و صربه باشد.

 


مقایسه پاوربانک انرجایزر با انکر ؛ کمک به انتخاب بهتر

انکر

انکر (ANKER) یکی از پرفروش ترین برندهای پاوربانک و لوازم جانبی موبایل که مدیرعامل این شرکت آقای استیون یانگ پس از ترک گوگل در سال 2011 اقدام به تاسیس این شرکت کرد و در ابتدا در زمینه تولید پاوربانک و کابل شارژر کار خود را آغاز کرد .

شرکت انکر در پاوربانک های تولید شده خود از فناوری PowerIQ که با توجه به جریان کشی استاندارد دستگاه به طور خودکار جریان بهینه ای را به گوشی همراه شما متصل میکند.

همچنین شرکت انکر در سال 2015 موفق به دریافت بهترین و برترین شارژر های موبایل در سایت آمازون (amazon.com)شد.
درآمد شرکت انکر در سال 2015 به بیش از 100 میلیون دلار رسید.

 

برند انرجایزر
برند انرجایزر (Energizer)

بزرگترین کمپانی جهان که به تولید باتری های اصل، پاوربانک و چراغ قوه شناخته شده . و ارزش دارای های این شرکت در سال 2007 به بیش از 3.4 میلیارد دلار برآورد شده است همچنین پرسنل شرکت انرجایزر چیزی حدود چهارده هزار نفر (14000)هستند . و این شرکت مالک چندین شرکت بزرگ و شناخته شده دیگر  هست.

و نکته مهمی که حائز اهمیت است اینکه محصولات شرکت انرجایزر توسط شرکت متین در داخل ایران تست شده و دارای گارانتی میباشند.

 


ویدئو های بررسی بهترین پاوربانک های انرجایزر و انکر توسط  دیجکالا و دیجیاتو

ویدئو معرفی پاوربانک های انرجایزر توسط دیجیاتو

 

 

ویدئو معرفی پاوربانک انکر دیجکالا

 

 

در کنار بررسی دو ویدئو بالا شما میتوانید از طریق جدول زیرمشخصات دو تا از بهترین پاوربانک های این برند را بررسی کنید.

 

شارژر همراه انکر مدل A1214 PowerCore شارژر همراه انرجایزر مدل  UE20015CQ
کلاس وزنی : معمولی|۲۰۰ تا ۴۰۰ گرم کلاس وزنی: سنگین|بیشتر از ۴۰۰ گرم
نحوه نمایش میزان شارژ باتری: نشانگر LED نحوه نمایش میزان شارژ باتری: نشانگر LED
ظرفیت اسمی: ۱۰۴۰۰ ظرفیت اسمی: ۱۰۰۰۰
تعداد درگاه خروجی: دو عدد تعداد درگاه خروجی: دو عدد
قابلیت‌های ویژه: امکان شارژ تبلت (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)

مدیریت هوشمند شارژ

قابلیت‌های ویژه : تکنولوژی Quick Charge ۳.۰
دارای گارانتی یک ساله شرکت متین

 


 

شرکت متین ؛ بهترین ارائه خدمات پس از فروش

شرکت متین برترین شرکت خدمات پس از فروش در ایران که کلیه محصولات انرجایزر را در ایران گارانتی میکند و کلیه محصولات شرکت انرجایزر را پس از گذارند مراحل کیفی در بازار عرضه میکند.

 

بازرگانی اخوان نمایندگی شرکت متین

 نمایندگی فروش محصولات انرجایزر در مشهد

برای اطلاع از موجودی محصولات میتوانید با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید و یا از طریق پشتیبانی وات ساپ قیمت و موجودی کالا خود را دریافت کنید .

05132225858 و 09153125211

× چت در WhatsApp