مقایسه اسپیکر انرجایزر با جی بی ال (JBL) | نقد و بررسی

مقایسه اسپیکر انرجایزر با جی بی ال

مقایسه اسپیکر انرجایزر با اسپیکر جی بی ال (JBL) ! 


راهور مقاله ؛ دسترسی سریع

 


 

آشنایی با برند انرجایزر ؛ Energizer

 

برند انرجایزر

برند انرجایزر سال های بسیار زیادی در بازار ایران فعالیت کرده و به دلیل تولید انواع باتری های قلمی، در بین ایرانیان محبوب شده است. قدمت این برند مشهور جهانی به بیش از نیم قرن می رسد زیرا این برند فعالیت خود را از سال ۱۹۸۶ میلادی آغاز کرده است ; برند انرجایزر در ابتدا به تولید باتری های قلمی و نیم قلمی مشغول بود. اما با گذشت زمان این برند محصولاتی مثل اسپیکر، هندزفری، گوشی های موبایل، پاوربانک و انواع کابل و سیم شارژر را به تولیدات خود اضافه کرد.

این شرکت در پنج دسته محصول تولید و فروش می کند: محصولات باتری و روشنایی ، محصولات مراقبت از پوست و زیبایی ، مراقبت از نوزاد محصولات شرکت انرجایزر در دو بخش محصولات خانگی و مراقبت شخصی ارائه می شوند.

البته در چند سال گذشته گوشی های هوشمند را با برند انرجایزر نیز می بینیم که نتیجه فعالیت این شرکت در ساخت تلفن همراه است. هرچند هنوز در این راه توفیبق های زیادی را به دست نیاورده است اما پیش بینی می شوند آینده محصولات با کیفیتی را به بازار ارائه کند.

انرجایزر از معتبرترین برند های تولید باتری
انرجایزر از معتبرترین برند های تولید باتری

لازم به ذکر است که این برند جهانی در سال های اخیر به دلیل هزینه پایین و قیمت تمام شده کمتر محصولات، کارخانه های تولیدی خود را به کشور چین منتقل کرده است.

 

 

آشنایی با برند جی بی ال ؛ JBL

 

نقد و بررسی اسپیکرهای JBL
نقد و بررسی اسپیکرهای JBL

 

جی بی ال (JBL) یکی از بزرگ ترین برندهای تولیدکننده اسپیکرهای حرفه ای در دنیا است که توسط فردی به نام جیمز بالو لنسینگ در ایالات متحده آمریکا تأسیس گردید. کمپانی جی بی ال (JBL Company) درحال حاضر زیر نظر کمپانی هارمن پرو (HARMAN PRO) فعالیت می کند. از معروف ترین محصولات شرکت جی بی ال می توان به اسپیکرهای بوم پارتی حرفه ای و اسپیکرهای شخصی اشاره کرد.

از آنجایی که جی بی ال یکی از شرکت‌های وابسته به هارمن اینترنشنال بود، در سال 2016 پیشنهاد 8 میلیارد دلاری از سوی سامسونگ برای واگذاری سهام هارمن به این شرکت ارائه شد که سرانجام با توافق طرفین، هارمن اینترنشنال و تمام کمپانی‌های زیرمجموعه‌اش کاملا به سامسونگ واگذار گردید.بنابراین در حال حاضر JBL نیز یکی از کمپانی‌های وابسته سامسونگ به شمار می‌رود.

این شرکت دارای دو بخش : 1.جی بی ال کانسومر 2. جی بی ال پروفشنال می باشد که در مقالات بعدی بیشتر با آنها آشنا خواهید شد … 


 

بررسی  اسپیکر های BTS670 , BTS580 کمپانی انرجایزر توسط دیجیاتو

.

.

.

.بررسی اسپیکر های BTS840 , BTS 820 توسط رسانه زومیت

.

.

.

مزیت های مهم اسپیکر های انرجایزر و جی بی ال (JBL)

.

انرجایزر Energizer جی بی ال JBL
کلید سوییچ بین برق و باتری (حفظ سلامت و افزایش طول عمر باتری) دارای کلید های کنترلی بر روی هدفون، هدست یا هندزفری همراه 
گارانتی (1 سال گارانتی داده پرداز رایانه متین) ضد رطوبت بودن
میکروفون وایرلس دارای چراغ روشن، خاموش و اتصال به دستگاه
ریموت کنترل قابلیت تبدیل شدن به پاور بانک
ورودی گیتار قابلیت تبدیل شدن به پاور بانک
۲۵ متر محدوده عملیاتی میکروفون ضد آب بودن
افکت های نورپردازی دارای دستیار گوگل Google Assistant
قابلیت تغییر نور همراه با موزیک خاموش شدن خودکار
تکنولوژی TWS(اتصال دو اسپیکر همزمان ) پورت اتصال به دستگاه
دارای سه افکت نوری پارتی لایت میزان ساعت پخش موسیقی
دارای چرخ برای حمل راحت تر قابلیت شارژ سریع (fast charge)
ورودی میکروفون دارای نویزگیر
اسپیکر بلوتوث دارای ورودی کارت حافظه
دارای ورودی فلش مموری (پورت USB) دارای ورودی فلش مموری (پورت USB)
دارای ورودی کارت حافظه قابلیت استفاده از Siri (دستیار مجازی سیستم عامل ios)

برتری کدام یک بیشتر است ؟ ؛ انرجایزر یا جی بی ال

 

مهم ترین ویژگی های هرکدام از این اسپیکر ها در بالا ذکر شده و شما هر کدام از این برند ها را به انتخاب و سلیقه خودتان نسبت نیاز انتخاب کنید

نکته مهم در انتخاب : در وسایل الکترونیکی باید دقت داشت که دستگاه ها از کیفیت خوبی برخوردار باشند تا در کوتاه مدت دچار خرابی نشوند

یکی از این راه ها برای اطمینان از بالا بودن کیفیت ساخت داشتن گارانتی است که نشان دهنده اطمینان کارخانه سازنده و شرکت توضیح کننده آن در داخل کشور میباشد

 


 

مزیت های اسپیکر های انرجایزر (Energizer) نسبت به دیگر رقبا 

 

در این بخش از مقاله اسپیکر های بوم پارتی انرجایزر را از دید های دیگه ای با برندهای پر طرفدار موجود در بازار بررسی می کنیم. در نتیجه به شما توصیه می کنیم اگر قصد خرید یک اسپیکر عالی و با کیفیت را دارید ، حتما این مقاله رو تا آخر مطالعه کنید … 

 

1- کیفیت بالای اسپیکر های انرجایزر (Energizer)

اسپیکر بلوتوث انرجایزر مدل BTS840
اسپیکر بلوتوث انرجایزر مدل BTS840

کیفیت بالا ، معیاری برای رتبه بندی اسپیکرهای بوم پارتی موجود در بازار ; محصولات برند انرجایزر به طور کلی دارای کیفیت بالایی هستند ; کیفیتی که این محصولات را جزو با ارزش ترین کالاهای این حوزه قرار می دهد ، متریالی که این برند برای تولید محصولات خود استفاده می کند دارای کیفیت بالایی هستند ، به همین علت اسپیکرهای بوم پارتی انرجایزر دارای بدنه مقاوم تری نسبت به دیگر برند ها داشته و همچنین دارای طول عمر بالاتری هستند به گونه ای که در برابر صدمات و آسیب هایی که به خاطر صدای بلند ایجاد می شود ، مقاوم هستند و به نحو بهتری عمل می کنند 

 

–  ویژگی های منحصر به فرد اسپیکر های انرجایزر (مقایسه اسپیکر انرجایزر با جی بی ال)

اسپیکر بلوتوث انرجایزر مدل BTS820
اسپیکر بلوتوث انرجایزر مدل BTS820


 

اسپیکر های بوم پارتی انرجایزر دارای آپشن های متفاوتی نسبت به دیگر برند ها دارند ، مثل : 

  • کلید سوییچ بین برق و باتری (حفظ سلامت و افزایش طول عمر باتری)
  • ورودی میکروفون
  • میکروفون وایرلس
  • ریموت کنترل
  • ورودی گیتار
  • ۲۵ متر محدوده عملیاتی میکروفون
  • افکت های نورپردازی
  • قابلیت تغییر نور همراه با موزیک
  • تکنولوژی TWS (که در ادامه خواهید خواند)
  • و …

ضمنا ، آپشن هایی که هر اسپیکر بر روی خودش دارد ، در قیمت آن تاثیر گذار است ، به این معنی که اگر اسپیکری دارای تعداد آپشن های بیشتری باشد ، قیمتش نسبت به دیگر اسپیکرها بالاتر است . 

 

–  ظاهری مدرن  اسپیکر های انرجایزر (Energizer)

 

امروزه طراحی زیبا و باکلاس ، یکی از معیارهای خریداران به حساب می آید; اسپیکرهای بلوتوثی قابل حمل انرجایزر از این قاعده مستثنا نیستند ; نکته ای که همواره در طراحی این محصولات به کار گرفته شده است ، طراحی زیبا و جذابِ این محصولات بوده است ، در حال حاضر اسپیکرهای بوم پارتی انرجایزر که به یکی از پرفروش ترین های این برند تبدیل شده است به خاطر طراحی زیبا و نورپردازی های تعبیه شده در بدنه و کناره این محصول توانسته است نظر علاقه مندان به این کالای دیجیتال را جلب کند . 

 

 

4–  قیمت مناسب اسپیکر های بوم پارتی انرجایزر (Energizer)

 

با توجه به اینکه درحال حاضر یکی از برندهای پرطرفدار و تاپ این روزهای بازار لوازم جانبی موبایل می باشد ، جزو بالاقیمت ترین اسپیکرهای موجود در بازار ایران است ، در واقع قیمت محصولات انرجایزر تفاوت آنچنانی با برند های تاپ این حوزه ندارد ، به همین علت این اسپیکر ها را نسبت به محصولات تولید شده برند های میان رده و ناشناخته گران تر می دانند . این را هم می بایست در نظر داشته باشید که این برند همیشه دارای کیفیت و ارزش خرید بالایی نسبت به برند های ناشناخته موجود ، برخوردار بوده است. 

 

5-  اسپیکر های انرجایزر (Energizer) با گارانتی معتبر متین

 

همان طور که می دانیدمحصولات انرجایزر ماهیتی آمریکایی دارند و درحال حاضر در این کشور تولید می شوند ، از این رور کالاهای تولید شده برند انرجایزر معمولا توسط شرکت های فعال در حوزه لوازم جانبی های موبایل و .. گارانتی می شوند ; چند دهه سابقه تولید محصولات و گجت های دیجیتال و اکسسوری ، به خودی خود ، نشانه ی کیفیت بالای اسپیکرهای بوم پارتی انرجایزر و سایر محصولات این برند است 

 

6- بررسی توان خروجی اسپیکر های انرجایزر (وات)

 

توان خروجی یک فاکتور بسیار مهم در تجهیزات پخش کننده صدا است که با بزرگی صدای خارج از اسپیکر ارتباط دارد. به عبارت بهتر به هر میزان که توان خروجی(وات) اسپیکر بیشتر باشد، صدای تولید شده توسط دستگاه نیز بیشتر خواهد بود. اسپیکر های بزرگ تر معمولا توان خروجی بیشتری داشته و صدای بلند تری تولید می کنند. اسپیکر های انرجایزر جزو معدود محصولاتی می باشند که افزایش توان خروجی ، تاثیری بر کیفیت پخش شده نمی گذارد. به علاوه توان خروجی درج شده بر روی این محصولات به توان واقعی آن ها بسیار نزدیک است.

 

7-دارا بودن تکنولوژی TWS

 

فناوری True Wireless Stereo یا TWS، در واقع یک راه ارتباطی بر پایه بلوتوث می باشد که امکان برقرای اتصال بدون سیم را فراهم می کند. با کمک این تکنولوژی می توان صدای Stereo را با کمک دو کانال صوتی چپ و راست پخش کرد. با کمک این فناوری دیگر به سیم اتصال بین دستگاه پخش کننده صوت و منبع نیاز نداشته و می توانید دستگاه ها را به راحتی و با کمک بلوتوث، به یکدیگر متصل نمایید. فناوری TWS می تواند تجربه استفاده از گجت های بلوتوثی را به میزان قابل توجهی تغییر دهد.

در آخر به شما توصیه می کنیم اگر به دنبال یک محصول با کیفیت، با طول عمر بالا و با عملکرد فوق العاده هستید که ارزش پرداخت هزینه های بالا داشته باشد، به سراغ اسپیکر های انرجایزر (Energizer) بروید.

 

 


تنوع محصولات شرکت انرجایزر؛ پاوربانک ، اسپیکر و…

پاوربانک های انرجایزر با ظرفیت های 10.000 ، 15.000 ، 20.000 که با گارانتی یک ساله شرکت متین به فروش می رسند را می توان از نمایندگی های رسمی شرکت داده پرداز متین در سراسر کشور تهیه کنید.

جهت مشاهده لیست قیمت پاوربانک های انرجایزر به صفحه لیست قیمت محصولات بازرگانی اخوان مراجعه کنید.


 

بازرگانی اخوان نمایندگی فروش محصولات شرکت انرجایزر در مشهد

 بزرگترین نماینده فروش شرکت متین در شرق کشور با 15 سال سابقه در زمینه فروش لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر

جهت اطلاع از قیمت محصولات و موجودی کالاها میتوانید با شماره 05132225858 تماس بگیرید.

 

 

 

× چت در WhatsApp