معرفی محصولات انرجایزر (Energizer) به همراه لیست قیمت

معرفی محصولات انرجایزر

معرفی محصولات انرجایزر (Energizer)

 

 

معرفی محصولات انرجایزر ; شرکت انرجایزر (Energizer) با نام Eveready Battery Company فعالیت خودش را در سال 1980 شروع کرد ، انرجایزر یک شرکت آمریکایی است که دفتر اصلی آن در ایالت میسوری این کشور قرار گرفته است ; این شرکت از بزرگترین کمپانی های فعال در حوزه ساخت انواع باتری های اصلی، پاوربانک های متنوع و انواع مختلف اسپیکرهای بلوتوثی قابل حمل می باشد.

 

شرکت انرجایزر در ابتدا با تولید انواع مختلف باتری پا به حوزه دیجیتال و تکنولوژی گذاشت ، این روزها این برند درحال گشترده کردن حوزه محصولات خودش می باشد ، محصولات انرجایزر که در حال حاضر بخش قابل توجهی از نیاز بازار لوازم جانبی موبایل را در سطح کشور تامین می کند با در نظر گرفتن معیار های کیفیتی در حال ساخت و فروش می باشد.

 

محصولات برند انرجایزر ، با توجه به تجربه ی چندین ساله ی این شرکت در تولید و توزیع انواع مختلف باتری ، محصولات ساخته شده این برند از ظرفیت مناسب الکترونیکی و یا شارژی برخوردارند ، برای مثال اسپیکر های بوم پارتی انرجایزر که این روزها سهم قابل توجهی از تقاضای این پخش کننده صدا را شامل می شود ، دارای ظرفیت بالای ذخیره سازی انرژی می باشد.


معرفی محصولات انرجایزر

 

برند انرجایزر (Energizer) که توانست خودش را با تولید و ساخت باتری های باکیفیت ; در اواخر دهه 80 میلادی زبان زد خاص و عام کند ، علاوه بر آن کالاهای باکیفیت دیگری را روانه بازار لوازم جانبی موبایل کرده است که در ادامه به بررسی آنها می پردازیم :

 

اسپیکر های انرجایزر (Energizer) (سایز Mini)

این روزها یکی از پرفروش ترین کالاهای هر فروشگاه لوازم جانبی موبایل ، اسپیکرهای شارژی قابل حمل سایز Mini هستند ، اسپیکرهایی که حمل و نقل آنها آسان و در کنار آن دارای کیفیت صدای قابل قبولی ، وابسته به میزان اندازه و تکنولوژی به کار رفته در آنها می باشند ; اسپیکر های بلوتوثی انرجایزر که جزو اولین محصولات پخش کننده صدای این برند بودند توانسته اند به خوبی در این بین جا باز کنند.

کیفیت عالی ، قیمت مناسب ، دو ویژگی بارز این اسپیکرها می باشد ، اسپیکر هایی در انواع اندازه های متفاوت همراه با ظرفیت بالای نگهداری شارژ که در چندین مدل ، در حال عرضه هستند .

اسپیکر انرجایزر

اسپیکر انرجایزر 


اسپیکر های بوم پارتی انرجایزر (Boom Party Speaker Energizer)

 

یکی دیگر از کالاهای پر فروش شرکت انرجایزر ، اسپیکر بوم پارتی این برند می باشد ، اسپیکر های با ابعاد بزرگ تر نسبت به اسپیکر های سایز مینی که دارای کیفیت صدای فوق العاده هستند . اسپیکرهای بوم پارتی انرجایزر (Energizer) با توجه به سایز بزرگ ترشان و کیفیت صدای بیشتر ، اغلب در مراسمات شادی ، مهمونی ها و در دورهمی ها از آنها استفاده می شود.

این اسپیکرها به علت داشتن ساب های پر قدرت دارای کیفیت فوق العاده ی بیس هستند. رقص نورهای استفاده شده در طراحی این مدل اسپیکرها باعث شده تا علاوه بر کیفیت بالای صوتی این محصول ، جلوه بصری آن نیز برای مصرف کنندگان جذاب باشد.

 

اسپیکر بوم پارتی انرجایزر
اسپیکر بوم پارتی انرجایزر

 

پاوربانک های انرجایزر (Energizer Powerbank)

پاوربانک انرجایزر ، معروف ترین و پرفروش ترین کالای برند انرجایزر ; همانطور که میدانید ، شرکت انرجایزر یکی از بهترین های تولید باتری در جهان بوده است ، از این رو ورود این شرکت به تولید پاوربانک باعث شد تا کاربران بدون شک کردن در تهیه این محصول و با توجه به سابقه درخشان این برند در تولید باتری ، بلافاصله این کالا را خریداری کنند.

پاوربانک های انرجایزر در طرح ها و ظرفیت های متفاوت در حال حاضر تولید می شوند ; پاوربانک های در ظرفیت های 10،000 هزار ، 15،000 هزار ، 20،000 هزار و 30،000 هزار میلی آمپر و در دو نوع تکنولوژی معمولی و فست (Fast Charge) ! اخیرا با تولید گوشی های پرچم دار برند های متفاوت ، و پشتیبانی آنها از تکنولوژی شارژ وایرلس (wireless charge) ، برند انرجایزر گامی بلند در حوزه تولید پاوربانک برداشت ، این برند توانست با تولید پاوربانک مدل UE10013PQ که یک پاوربانک با قابلیت شارژ وایرلس می باشد نیاز آن دسته از کاربرانی دارای گوشی های رده بالا هستند را برطرف کند.

 

پاوربانک های انرجایزر
پاوربانک های انرجایزر

 


 

ایرپاد انرجایزر (Energizer Airpods)

ایرپاد های انرجایزر از طریق بلوتوث به گوشی شما متصل می شود و شروع به پخش موسیقی می کند. این هندزفری بلوتوثی با توجه به اینکه از بلوتوث ورژن 5.0 پشتیبانی می کند ، باعث می شود تا صدا بدون تاخیر و لگ به گوش شما برسد . محدوده عملکرد این هندزفری به لطف استفاده از چیپ بلوتوث نسخه 5.0 تنها 10 متر است. این هندزفری به صورت خودکار متصل می شود و می توانید از یک گوشی آن نیز به تنهایی استفاده کنید. این هندزفری دارای میکروفون داخلی بوده تا بتوانید به تماس های ورودی خود پاسخ دهید. این میکروفون کیفیت صدا را به صورت HD انتقال می دهد همچنین دارای سیستم نویزگیر نیز می باشد تا صدا های اضافه اطراف منتقل نشود. ایرپاد های انرجایزر هر کدام دارای 40 میلی آمپر باتری می باشند که می توانند تا 4 ساعت استفاده مداوم از هندزفری را پشتیبانی کنند. این ایرپاد به صورت ارگونومیک و سازگار با گوش انسان طراحی شده و در استفاده طولانی مدت از آن گوش های شما دچار احساس خستگی نخواهند شد.
ایرپاد های انرجایزر

بازرگاني اخوان ؛ نمايندگي انرجايزر در مشهد

بازرگاني اخوان نمايندگي فروش محصولات انرجایزر و عمده فروش کلیه محصولات شرکت متین با 15 سال سابقه فعالیت در زمینه فروش لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر در مشهد مقدس و شرق کشور آماده همکاری با فروشگاه های لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر می باشد.

جهت ارتباط با کارشناسان فروش و دریافت لیست محصولات انرجایزر می توانید با شماره های 05132225858  و 09153125211 تماس بگیرید

× چت در WhatsApp