لیست قیمت محصولات سیبراتون (Sibraton)| فروش عمده

لیست قیمت محصولات سیبراتون

لیست قیمت محصولات سیبراتون

لیست قیمت محصولات سیبراتون ; سیبراتون ، برندی جدید ، اما با کیفیت این روزهای بازار لوازم جانبی موبایل در مشهد ; برندی تحت ضمانت شرکت داده پرداز رایانه متین که در انواع مختلف کالاها در حال تولید و توزیع در سراسر کشور می باشد  .


همکاران گرامی جهت اطلاع از لیست قیمت محصولات سبراتون به انتهای همین صفحه مراجعه نمایید !

لیست قیمت سیبراتون
لیست قیمت سیبراتون

سیبراتون چه کالاهایی دارد ؟

 

1 – اسپیکر های بلوتوثی بوم پارتی :

 

این دسته از اسپیکر های با قدرت صدای فوق العاده که برای فضاهای بزرگ طراحی شده اند. امکانات و قابلیت های ویژه این دسته از اسپیکر ها این است که می توانید به نسبت فضایی که در آن حضور دارید ، پخش موسیقی را تنظیم کنید. اگر زیاد اهل تفریح در فضای باز و یا گرفتن مجالس عروسی و یا حتی برگزاری جشن و مهمانی های مفصل در خانه هایتان هستید شک نکنید که حتما یک اسپیکر بوم پارتی سیبراتون لازمتان می شود !

شما به راحتی از طریق بلوتوث تلفن همراهتان می توانید به اسپیکر بوم پارتی سیبراتون متصل شوید و با موزیک موردعلاقه تان گوش دهید ، این را هم یادتان نرود ، برخی از مدل های این اسپیکر ; مانند اسپیکر بلوتوثی پارتی بوم سیبراتون مدل SBS1104 این قابلیت را دارند که همراه با پخش موزیک صدای شما را از طریق میکروفون وایرلسی که همراه با خود دارد ، ضبط کند ، با سیبراتون ، خوانندگی را هم تجربه خواهید کرد !

اسپیکر بلوتوثی پارتی بوم سیبراتون مدل SBS1104
اسپیکر بلوتوثی پارتی بوم سیبراتون مدل SBS1104

 


2 – کابل شارژ های سیبراتون 

 

کابل شارژ های سیبراتون یکی پرفروش ترین کالاهای این برند است ، همانطور که می دانید “کابل شارژ موبایل” یکی از پرکاربردترین لوازم جانبی موبایل می باشد و همه ما چندین بار در طول شبانه روز از آن استفاده می کنیم ، پس بهتر است در انتخاب آن دقت کنیم چرا که خرید کابل باکیفیت از واجبات است !

کابل شارژ سیبراتون در انواع مختلف : اندروید ، Type-C و لایتنینگ در حال حاضر قابل تهیه از بازرگانی اخوان ، به عنوان نماینده رسمی سیبراتون می باشد ، این کابل که بخاطر قیمت مناسب و کیفیت بالایش در بین برند های روز دنیای لوازم جانبی موبایل جا باز کرده است ! از ویژگی های مهم این کابل می توان به فست شارژ بودن و داشتن قابلیت انتقال داده از طریق آن اشاره کرد! اگر به دنبال خرید کابلی با کیفیت و به صرفه هستید ، سیبراتون بهترین است !

 

کابل شارژ سیبراتون
کابل شارژ سیبراتون

لیست قیمت محصولات سیبراتون : انتهای همین صفحه 

لیست قیمت سیبراتون

 


3 – رم و فلش سیبراتون (کارت حافظه)

 

با توجه به بالارفتن کیفیت و به نسبت آن بالارفتن حجم فایل های ضبط شده از طریق لنز دوربین گوشی های جدید نیاز واجبی برای هر کاربری ست چرا که حجم مورد نیاز جهت مصرف خود را فقط خلاصه به گوشی ها نمیشود.

رم و فلش سیبراتون با توجه به اینکه اخیرا وارد بازار لوازم جانبی موبایل در مشهد شده اند ، توانسته اند به خوبی در دل طرفداران کالاهای با گارانتی متین جا باز کنند! قیمت مناسب ، کیفیت بالا همراه با ظرفیت های متنوع ، عوامل موفقیت برند سیبراتون هستند .

رم و فلش سیبراتون در مشهد
رم و فلش سیبراتون در مشهد

 


دانلود لیست قیمت محصولات سیبراتون 

👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇

https://akhavantr.ir/list/

 


بازرگانی اخوان ، تنها نمایندگی متین در مشهد بوده و تمامی محصولات موجود دارای گارانتی شرکت متین می باشد از این رو کیفیت محصولات کاملا تضمین شده است . به همین دلیل تمامی همکاران عزیز می توانند جهت تهیه محصولات دارای گارانتی شرکت متین با مجموعه اخوان در ارتباط باشند.

این مجموعه به عنوان نمایندگی سیبراتون در مشهد آماده همکاری با تمامی فروشندگان لوازم جانبی در سراسر کشور می باشد ، همکاران محترم می توانند جهت استعلام موجودی و قیمت با تلفن های ذیل تماس حاصل نمایند 

05132225858 

09152205879

آدرس : خراسان رضوی – مشهد – خیابان شهید چمران 5 ممیز 1 – فروشگاه اخوان 

× چت در WhatsApp