خرید عمده پاوربانک انرجایزر در مشهد

خرید عمده پاوربانک انرجایزر در مشهد 

خرید عمده پاوربانک انرجایزر در مشهد

 

خرید عمده پاوربانک انرجایزر در مشهد ; اگر به عنوان رئیس یا مدیر یک کسب و کار به دنبال اجرای کمپین های تبلیغاتی و یا ارائه خدمات و یا کالا به عنوان تشکر از خرید مشتریانتان هستید ، ارائه یک پاوربانک خوب و با کیفیت گزینه مناسبی می تواند باشد . پاوربانک ها این روزها از علاقه مندان زیادی در سراسر جهان دارد ، با توجه به استفاده زیاد بشر از وسایل ارتباط جمعی مثل تلفن همراه ، تبلت ، لب تاپ ، و وابستگی تمام این ابزار و تجهیزات به انرژی الکتریکی ، شرکت های تولید کننده سعی بر این داشته اند تا با بالابردن ظرفیت های باطری های استفاده شده در این ابزارها ، بتوانند نیاز کاربران خود را نسبت به شارژ این وسایل کمتر از پیش کنند.

پاوربانک انرجایزر در مشهد
پاوربانک انرجایزر در مشهد

تاکنون هیچ شرکت تولیدکننده گوشی و ابزارآلات دیجیتالی نتواسته است که باطری ای با ظرفیت بالایی تولید کند تا بتواند به اندازه مورد نیاز کاربران شارژ آنها را تامین کند ، پاوربانک ها روز به روز درحال توسعه و پیشرفت هستند و به همین دلیل علاقه مندان زیادی در سرتاسر جهان دارند.

پاوربانک های انرجایزر ، به عنوان برند موردعلاقه کاربران ایرانی می شود نام برد. برندی که این روزها با توجه به کیفیت بالا و قیمت مناسب توانسته از بیش تر از قبل در دل طرفداران این ابزار جا باز کند. این برند درحال حاضر تحت لیسانس شرکت داده پرداز رایانه متین در ایران توزیع و پخش می شود.

 

آشنایی با برند انرجایزر 

 

شاید برای خیلی از شما شنیدن اسم “انرجایزر” شما رو یاد باطری ها قلمی بیندازد.باتری قلمی های برند انرجایزر بیش از دو دهه است که در ایران وجود دارد و چشم ما را با این برند آشنا کرده است. شرکت و یا به نوعی هلدینگ انرجایزر، یک شرکت آمریکایی است که به صورت تخصصی در زمینه تولید تجهیزات ذخیره سازی انرژی نظیر باتری فعالیت می کند.

شرکت انرجایزر در سال 1980 ابتدا با تولید انواع شارژر و باتری های قدرتمند به معروفیت دست پیدا کرد و با حفظ کیفیت محصولاتش، در بخش های دیگر بازار هم وارد شد و توانست جایگاه بسیار خوبی را از آن خود کند. محصولات شرکت Energizer در بیش از 160 کشور جهان عرضه می شود. این کمپانی اعتقاد دارد که شما باید بتوانید در هر زمان و هر مکان دستگاه خود را شارژ نمایید و دیگر نگران تمام شدن شارژ هیچ کدام از دستگاه هایتان نباشید.

 


پاوربانک ، هدیه ای مناسب برای مشتری شما

 

امروزه شرکت ها و یا اداره های دولتی و خصوصی برای رعایت مشتری مداری و اجرای بعضی از کمپین های تبلیغاتی خود به دنبال ارائه خدمات و یا کالایی در خور شان و منزلت مشتری هایشان هستند. پاوربانک ها با توجه به نیاز همه روزه افراد برای شارژ وسیله ها و گجت های دیجیتال خود ، کالایی با ارزش و ویژه ای می تواند باشد.

پاوربانک ها در ظرفیت های متفاوتی در حال توسعه و توزیع هستند ، پاوربانک های انرجایزر در ظرفیت های 1000 هزار ، 15000 هزار ، 20000 هزار امروزه قابل تهیه از فروشگاه های معتبر را دارند .

 

خرید-عمده-پاوربانک-انرجایزر
خرید-عمده-پاوربانک-انرجایزر

چرا پاوربانک های انرجایزر را بخریم؟

 

یکی از ویژگی های پاوربانک های انرجایزر که معیار مناسبی برای انتخاب یک پاوربانک با کیفیت است ، داشتن ضمانت یک ساله مصرف کننده می باشد . تمامی پاوربانک های برند انرجایزر دارای گارانتی یک ساله شرکت متین می باشند. مصرف کنندگان می توانند جهت اطلاع از آدرس و یا شماره تلفن های دفاتر رسمی گارانتی شرکت متین به سایت www.Matin.co  مراجعه نمایند.

 

خرید عمده پاوربانک انرجایزر در مشهد 

بازرگانی اخوان ، به عنوان نماینده رسمی برند انرجایزر در شرق کشور آماده همکاری با اداره جات و ارگان ها و سازمان های دولتی و خصوصی جهت خرید عمده پاوربانک ها انرجایزر در مشهد می باشد. لازم به ذکر است این مجموعه تخفیف ویژه ای برای این دسته از عزیزان که مایل به خرید عمده هستند قائل می شود . مشتری های گرامی می توانند جهت استعلام قیمت و یا اطلاع از موجودی کالاها با شماره تلفن های ذیل تماس حاصل نمایند.

05132225858 – 09153125211 

همچنین این مجموعه در تمام ایام هفته (به غیر از تعطیلات رسمی) از ساعت 9 صبح لغایت 9 شب آماده خدمت رسانی به صورت حضوری به مشتریان گرامی به آدرس : مشهد خیابان چمران 5 ممیز 1 فروشگاه اخوان می باشد.

× چت در WhatsApp