بهترین کابل شارژ های کینگ استار

معرفی بهترین کابل شارژ های کینگ استار با گارانتی شرکت متین و مناسب برای گوشی های با درگاه های اندرویدی ، تایپ سی و لایتنینگ ، شرکت کینگ استار با تیم حرفه ای و متخصص در زمینه تکنولوژی روز دنیا همیشه به دنبال افزایش کیفیت انواع محصولات خود است.

قبل از پرداختن به معرفی بهترین کابل شارژ های کینگ استار بهتر است با انواع کابل شارژ بیشتر اشنا شویم ; با ما همراه باشید …

 


.

کابل شارژ ؛  انواع مختلف کابل شارژ

کابل شارژ ها USB  انواع مختلف و زیادی دارد که کارکرد هرکدام متفاوت است . (کابل شارژ USB نوع A ، کابل شارژ USB نوع B ، کابل شارژ مینی USB ، کابل شارژ میکرو USB ، کابل شارژ USB تایپ سی )

انواع کابل شارژ

کابل شارژ ؛ نوع A

کابل یک طرفه که فقط داخل پورت میرود معمولا از این نوع کابل برای لوازم جانبی مثل موس ، کیبورد و… استفاده میشود

کابل شارژ ؛ نوع B

از این نوع کابل بیشتر برای پرینتر و دستگاه دیگر استفاده میشود و ظاهری مربعی شکل دارد . از دیگر کاربرد های این نوع کابل برای جریان دهی به کامپیوتر استفاده میشود.

کابل شارژ ؛ مینی

از این کابل برای شارژ گوشی های قدیمی ، پلی استیشن 3 و دستگاه های پخش قدیمی و بعضی دوربین ها استفاده میشود.

کابل شارژ ؛ میکرو

میکرو USB یکی از عمومی ترین کابل شارژ ها برای شارژ گوشی های همراه جدید است ; در چند ساله گذشته این مدل کابل جای خودش را به کابل هایی از نوع C داد که در بازار با عنوان کابل Type-C از آنها نام برده می شود حال برای دانستن پاسخ این سوال که : بهترین کابل شارژ های کینگ استار ” کدام هستند بهتر است تکنولوژی که تلفن همراهتان از آن پشتیبانی می کند را دریابید.

کابل شارژ ؛ تایپ C

کابل تایپ سی با سرعت بالا به عنوان یکی از همه گیر ترین کابل شارژ ها شناخته میشود که محبوبیت زیادی دارد . این کابل یک کابل برگشت پذیر و دوطرفه است . که بزودی در تمامی دستگاه همراه شاهد استفاده خواهیم بود

البته در گوشی های همراه ای که در گذشته دارای درگاه های با پورت  Type-C بودند با کمبود منابع همچون نبود کابل type-C برای شارژ این گوشی ها و همچنین ، در استفاده همزمان از شارژ و هندزفری کمی با سختی روبه رو بودند.

اما اکنون درگاه های تایپ سی در اکثر گوشی ها به کار رفته و کابل شارژ های این درگاه  یکی از پر مصرف ترین و پرفروش ترین اقلام هر فروشگاه لوازم جانبی موبایل هستند.

.


.

کابل شارژ با کیفیت ؛ چه تاثیری بر باتری دارد

تاثیر کیفیت کابل شارژ بروی باتری گوشی
بهترین کابل شارژ های کینگ استار

اگر کابل شارژ استاندارد باشد آدابتور شما میتواند عملیات شارژ را به درستی انجام دهد و باعث افزایش عمر باتری میشود .برای آنکه از استاندارد بودن یک کابل مطمئن شوید باید به چند نکته توجه کنید که در ادامه گفته میشود.

1.کابل های که ضخامت بیشتری دارند و قیمت بیشتری نسبت به دیگر کابل ها دارند ، از کیفیت بالا تری برخوردار هستند اما پیشنهاد میشود که این کابل ها را با کابل های اصلی در هنگام شارژ بسنجید ( برخی شرکت‌ها در ریز مشخصات کابل‌های تولیدی خود قطر سیم را ذکر می‌کنند.)

2.با توجه به واردات کابل شارژ از چین و درجه بندی کیفیت پیدا کردن کابل شارژ با کیفیت در بازار کار بسیار سختی است ،  به همین دلیل ساده ترین راه تشخیص و مطمئن شدن از کیفیت محصولات داشتن گارانتی کیفیت و خدمات پس از فروش است که خیال شما را از با دوام بدون کابل شارژ مطمئن میکند.

.


.

کینگ استار

کینگ استار ؛ تولید کننده لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر

کینگ استار يکي از معتبر ترين  شرکت هاي کشور تايوان که با تيم مهندسي متخصص خود بروزترين تکنولوژي هاي روز را در محصولات خود استفاده ميکند. شرکت کينگ استار در کنار حفط کيفيت ، همواره به دنبال عرضه محصولات با قيمت مناسب در بازار بوده تا بتواند با رقيب هاي بزرگ اين صنعت  رقابت داشته باشد .ماژول هاي حافظه ، دستگاه هاي ذخيره سازي قابل حمل نظير فلش و مموري از اولين محصولات شرکت کينگ استار است .

.


.

معرفی بهترین کابل شارژ های کینگ استار

از میان همه کابل های شرکت کینگ استار دو کابل K251 و K130 را میتوان به عنوان بهترین کابل شارژ های کینگ استار معرفی کرد . زیرا این دو کابل از نظر قیمت دارای قیمت مناسب و از نظر ساخت از کیفیت بالای برخودار هستند و در دو مدل لایتنیگ و تایپ سی ساخته شده اند.

 

بررسی مشخصات کابل شارژ های کینگ استار
K130C K130i K251i K251C
نوع کابل : Type-C نوع کابل : Lightning نوع کابل :Lightning نوع کابل : Type-C
طول کابل : 110 سانتی متر طول کابل : 110سانتی متر طول کابل : 110سانتی متر طول کابل : 110سانتی متر
رنگ : بژ, دودی, رزگلد, طلایی, مشکی رنگ : بژ, دودی, رزگلد, طلایی, مشکی  کابل جنس سوکت : PVC رنگ : زرد, سفید, مشکی
شرکت سازنده : کینگ استار شرکت سازنده : کینگ استار شرکت سازنده : کینگ استار شرکت سازنده : کینگ استار
شدت جریان خروجی: 2.1A, 5V/2.1 آمپر توانایی عبور جریان 2.1 آمپر شدت جریان خروجی : 3.0A شدت جریان 2.1 آمپر
گارانتی : 1 سال گارانتی داده پرداز رایانه متین گارانتی : 1 سال گارانتی داده پرداز رایانه متین گارانتی : 1 سال گارانتی داده پرداز رایانه متین گارانتی : 1 سال گارانتی داده پرداز رایانه متین

 

 

 

 


نمایندگی فروش ؛ کابل شارژ کینگ استار در مشهد

بازرگانی اخوان نمایندگی فروش بهترین کابل شارژ های کینگ استار در مشهد با گارانتی شرکت متین و بهترین قیمت بازار لوازم جانبی موبایل در سراسر کشور می باشد ، همکاران محترم می توانندجهت اطلاع از قیمت کالا ها و تماس با کارشناسان فروش با شماره های 05132225858 و 09153125211 تماس بگیرید.

× چت در WhatsApp