اسپیکر چمدانی مخصوص محرم با بلندگو و میکروفن | کینگ استار

اسپیکر چمدانی مخصوص محرم

اسپیکر چمدانی مخصوص محرم

اسپیکر چمدانی مخصوص محرم : با فرا رسیدن ایام سوگواری اقا امام حسین (ع) ، و با شرایط کنونی کشور که درگیر با ویروس کرونا می باشد ، بسیاری از هیئت های سوگواری با توجه به ابلاغیه ستاد ملی کرونا ، اقدام به راه اندازی هیئت های عزاداری در محیط های باز شده اند. از این رو یکی از موارد لازم برای برگزاری اینگونه مراسمات ، وجود اسپیکرهای پخش کننده صدایی می باشد که علاوه بر قدرت صدای بالا امکان شارژ شدن هم داشته باشد .

اسپیکر پارتی بوم کینگ استار | قیمت فروش عمده

بازرگانی اخوان مشهد ، بورس انواع اسپیکر بوم پارتی کینگ استار در شرق کشور می باشد که به عنوان نماینده رسمی برند کینگ استار و همچنین بهترین نمایندگی متین در مشهد ، آماده همکاری با تمامی فروشگاه های لوازم جانبی موبایل در مشهد می باشد .


همکاران محترم می توانند ، جهت خرید عمده اسپیکر های بوم باکسی (چمدانی) کینگ استار با شماره تلفن های 05132225858 و یا 09152205879 تماس حاصل فرمایند 


آشنایی بیشتر با اسپیکر پارتی بوم کینگ استار :

یکی از پرفروش ترین دستگاه های پخش صوتی قابل حمل ، اسپیکر های کینگ استار می باشد ، برندی که این روزها به خاطر تنوع زیاد و کیفیت محصولاتش به یکی از بهترین و پر فروش ترین برند های حال حاضر در بازار کشور تبدیل شده است ، بالغ بر بیست تا سی مدل اسپیکر بلوتوثی ، با کیفیت های متفاوت که دست خریدار را در انتخاب اسپیکر مورد نظر باز می گذارد .

اسپیکر چمدانی مخصوص محرم
اسپیکر چمدانی مخصوص محرم

کیفیت بالا :

یکی از مهم ترین فاکتورهای این مدل از اسپیکر های چمدونی کینگ استار ، کیفیت بالای محصولات می باشد ، کیفیتی که تحت ضمانت شرکت متین برای مصرف کنندگان معرفی می شود ، شایان به ذکر است که کلیه محصولات شرکت داده پرداز متین ، دارای گارانتی یک ساله معتبر می باشد.

تنوع محصولات :

یکی دیگر از فاکتورهای مهم اسپیکر های پارتی بوم کینگ استار ، تنوع زیاد آنها می باشد که در ادامه برخی از آنها را مورد بررسی قرار می دهیم


شماره تلفن جهت کسب اطلاعات بیشتر راجب قیمت فروش عمده محصول : 

051-32225858

09152205879

بازرگانی اخوان ، نمایندگی شرکت متین در مشهد

بریا اطلاع از لیست قیمت اسپیکر های کینگ استار تماس بگیرید 

 

× چت در WhatsApp