پخش عمده اسپیکرهای کینگ استار در مشهد | نمایندگی متین

اسپیکر چمدانی مخصوص محرم

پخش عمده اسپیکرهای کینگ استار در مشهد


پخش عمده اسپیکرهای کینگ استار در مشهد ; بازرگانی اخوان ، به عنوان نماینده رسمی برند کینگ استار در شرق کشور ، آماده همکاری با تمامی فروشگاه های فروش لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر در سراسر کشور می باشد. 


پخش عمده لوازم جانبی موبایل مشهد
پخش عمده لوازم جانبی موبایل مشهد

آشنایی با برند کینگ استار

محصولات دنیای موبایل و کامپیوتر به قدری متنوع است که هر شرکتی برای عرض اندام در آن، باید در هر زمینه ای فعالیت کند. برند Kingstar نیز با تولید انواع هندزفری، هدفون، شارژر، کابل شارژ، اسپیکر بلوتوثی و سایر لوازم جانبی موبایل همانند رم و فلش کینگ استار، شما را در داشتن بهترین کیفیت همراهی می کند.

اما تنوع و کیفیت، همه چیز نیست. قیمت محصولات کینگ استار به دلیل تولید در تایوان، بسیار مناسب است و همین امر، کاربران زیادی را به سمت خرید هدست کینگ استار، پاوربانک کینگ استار و کابل شارژ کینگ استار سوق می دهد. فراموش نکنیم که این کمپانی، با حافظه های قابل حمل وارد بازار شد. پس فلش کینگ استار را نیز نباید از قلم انداخت! قیمت لوازم جانبی کینگ استار به قدری مناسب است که این کمپانی را ظرف مدتی کوتاه، به یکی از برترین های دنیای لوازم جانبی موبایل و تبلت تبدیل کرده است.

 

اسپیکر های بوم پارتی کینگ استار 

اسپیکر های بوم پارتی کینگ استار محصولاتی حرفه ای از کمپانی بزرگ « کینگ استار» (kingstar) هستند. این محصولات با توان خروجی بالا ،  دارای صدای پر قدرت، واضح و شفافی را در ابعادی وسیع، برای برگزاری مهمانی‌ها و مجالس ایجاد می‌نمایند.

اسپیکر بلوتوث کینگ استار
اسپیکر بلوتوث کینگ استار

از دیگر مواردی که نقطه عطف این محصولات برشمرده می شوند می توان به طراحی خاص و جذاب، نورپردازی و رقص نور و قابل حمل بودن؛ اسپیکر های کینگ استار را به یکی از منحصر به فردترین اسپیکرهای بازار تبدیل کرده است. این محصولات به صورت  استوانه ای طراحی شده اند . اسپیکر های کینگ استار از طریق فناوری بلوتوث، پورت USB وخروجی AUX به تلفن‌همراه یا پخش‌کننده‌‌های مختلف صوتي از قبیل تبلت و غیره متصل می‌شوند. پس از شارژ کامل اسپیکرها  میتوانید ساعت ها به موسیقی گوش فرا دهید.

پخش عمده اسپیکرهای کینگ استار در مشهد
پخش عمده اسپیکرهای کینگ استار در مشهد

برای شارژ نمودن اسپیکر خود میتوانید از منبع تغذیه برق شهر و یا منبع تغذیه ولتاژ ثابت استفاده نمایید. از این محصولات میتوانید در جشن تولدها و یا مراسم های خود استفاده نمایید. این محصولات قابلیت سینک شدن دارند ;  یعنی در یک مراسم شما میتوانید چند اسپیکر کینگ استار را با یکدیگر سینک کنید و امکانات پخش موسیقی خود در مراسم را بیشتر کنید. شما می توانید با میکروفونی که همراه بعضی از این اسپیکرها قرار دارد تمرین خوانندگی کنید.

 


پخش عمده اسپیکرهای کینگ استار در مشهد
پخش عمده اسپیکرهای کینگ استار در مشهد

بازرگانی اخوان ، به عنوان پخش کننده عمده اسپیکرهای کینگ استار در مشهد در حال حاضر مشغول به فعالیت در بازار حوزه پخش لوازم جانبی موبایل در مشهد می باشد ، همکاران محترم می توانند جهت اطلاع از موجودی کالا ها و قیمت آنها با شماره تلفن های : 05132225858 (ساعات اداری) و یا 09152205858 (در ساعت 5 عصر تا 9 شب) تماس حاصل فرمایند . 

× چت در WhatsApp