فروش عمده هدفون نیا (NIA Q8-851S) در مشهد | ویژه همکاران

پخش عمده هدفون nia

فروش عمده هدفون نیا (NIA Q8-851S) 

 

فروش عمده هدفون نیا (NIA Q8-851S)  در مشهد ; شرکت «NIA» به‌تازگی محصولی را تحت عنوان «Q8-851S» روانه بازار کرده که درواقع یک هدفون بی‌سیم است که از طریق فناوری بلوتوث به تلفن‌همراه یا پخش‌کننده صوتی متصل می‌شود.

اگر تلفن‌همراه یا پخش‌کننده صوتی شما از بلوتوث پشتیبانی نمی‌کند، جای هیچ‌گونه نگرانی نیست. مهندسان شرکت NIA هدفون Q8-851S را به درگاه 3.5 میلی‌متری صدا تجهیز کرده‌اند تا به کمک آن بتوان اقدام به اتصال باسیم کرد.

 

فروش عمده هدفون نیا
فروش عمده هدفون نیا

جنس پوشش روی کاپ صدای این محصول از چرم مصنوعی است که باعث می‌شود هنگام استفاده بلندمدت از آن احساس خستگی به کاربر منتقل نشود. قسمت هدبند Q8-851S قابلیت تغییر ارتفاع را دارد که این ویژگی باعث می‌شود این هدفون گزینه مناسبی برای همه افراد باشد.

روی کاپ سمت چپ این محصول یک کلید برای خاموش یا روشن کردن دستگاه به چشم می‌خورد. همچنین در کاپ سمت راست آن یک کلید برای اعمال فرمان‌های پرتکرار تعبیه شده است. یک شیار کارت حافظه هم برای پخش‌ موسیقی بدون نیاز به تلفن‌همراه یا پخش‌کننده صوتی وجود دارد. میزان بیس این هدفون به گونه‌ای است که در اولین استفاده از آن بدون شک شگفت‌زده خواهید شد.

 

فروش عمده هدفون نیا

 

چطور هدفون نیا را در مشهد تهیه کنیم ؟

همکاران محترم می توانند جهت استعلام از میزان موجودی کالا و همچنین قیمت به روز هدفون نیا Q8 با کارشناسان فروش بازرگانی اخوان ، در ارتباط باشند . نکته قابل توجه ویژه همکاران این است که با توجه به موجود بودن نمونه های فیک و غیر اصل این هدفون ، در نظر داشته باشند که تمامی محصولات بازرگانی اخوان دارای بهترین کیفیت می باشند

 

آشنایی با هدفون نیا

هدفون نیا این روزها به دلیل کیفیت مطلوب و قیمت مناسبی که دارد به یکی از پر طرفدار ترین هدفون های بازار لوازم جانبی موبایل تبدیل شده است . اگر مایل به تهیه این هدفون ها هستید می توانید با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید


09152205879

0513225858

فروشگاه اخوان ، بورس انواع لوازم جانبی موبایل در مشهد

خیابان چمران 5 ممیز 1 

× چت در WhatsApp