پاوربانک انرجایزر UE20015CQ-نمایندگی متین در مشهد

پاوربانک انرجایزر UE20015CQ

پاوربانک انرجایزر UE20015CQ با گارانتی یک ساله شرکت متین

امروزه استفاده از ابزارهای دیجیتالی روز به روز در حال افزایش است ، گجت های دیجیتالی دیگر به یک عضو جدا نشدنی از زندگی انسان ها تبدیل شده که توانسته اند به خوبی در حل مشکلات ایفای نقش کنند .

تا به امروز پاوربانک های زیادی وارد بازارشده اند که یکی از مدرن ترین و بروز ترین انها پاوربانک انرجایزر UE20015CQ می باشد. این پاوربانک با گارانتی شرکت داده پرداز متین را می توانید از نمایندگی های این شرکت در سطح کشور تهیه کنید. بازرگانی اخوان مشهد ، تنها نمایندگی متین در مشهد می باشد .

هر آنچه باید راجب پاوربانک UE20015CQ انرجایزر بدانید …

پاوربانک UE20015CQ انرجایزر با ظرفیت بیست هزار میلی‌آمپرساعت می‌تواند با داشتن سه خروجی متفاوت، سه عدد دستگاه متنوع را شارژ کند. البته شارژ هم‌زمان، فقط برای دو دستگاه فعال است. پورت‌های خروجی USB Type A و پورت USB با پشتیبانی از Quick Charge 3.0 درکنار پورت Type C نیاز‌های کامل کاربر را در نظر گرفته است. با فناوری شارژ سریع نسل سوم، می‌توانید در مدت ۳۵ دقیقه تا ۸۰ درصد گوشی خود را شارژ کنید.

پاوربانک انرجایزر مدل UE20015CQ
EnergizerPowerBank UE20015CQ

پاوربانک‌ انرجایزر مدل‌های qc و cq دارای خروجی های شارژ سریع هستند که با بهره‌گیری از فناوری شارژ سریع می‌توانند گوشی‌های دارای فناوری شارژ سریع را شارژ کنند . گوشی‌های سامسونگ مدل‌های پرچم‌دار با پاوربانک‌های شارژ سریع انرجایزر آزمایش شدند که همه‌ی آن‌ها در حالت سریع به شارژ کامل رسیدند.

برای مشاهده لیست پاوربانک های انرجایزر در بازرگانی اخوان مشهد اینجا کلیک کنید 

 

× چت در WhatsApp