نمایندگی Adata در مشهد | بازرگانی اخوان

نمایندگی Adata در مشهد مقدس

نمایندگی Adata در مشهد

 

نمایندگی Adata در مشهد ; برند Adata یکی از معروف ترین برند های حال حاضر در حوزه ی انواع حافظه می باشد . ای دیتا (ADATA) یکی از تولیدکننده‌های بزرگ DRAM و حافظه‌ی ذخیره‌سازی است که سال‌ها پیش در تایوان بنیان‌گذاری شد. امروزه رم و فلش های این برند بخش وسیعی از بازار رم و فلش را در اختیار گرفته اند .

 

 

"<yoastmark


بازرگانی اخوان مشهد ، همواره با شعار تضمین قیمت و کیفیت بهترین لوازم جانبی های موبایل در مشهد را در اختیار همکاران محترم قرار می دهد 


 

آشنایی با برند Adata (تاریخچه)

 

ای دیتا در تاریخ مه 2001 تأسیس شد. این شرکت متعهد شده است که بهترین محصولات را در دنیای مموری‌ها ارائه دهد تا زندگی دیجیتالی مشتریان خود را لذت‌بخش‌تر کند. اهتمام این شرکت به انضباط و کار حرفه‌ای، باعث شده است که ای دیتا (ADATA) به یک برند برتر در عرصه‌ی تولید حافظه‌ ها تبدیل شود و بیشترین جوایز را برای طراحی محصولات به دست آورد.

برند ای دیتا به پشتوانه‌ی تخصص تکنیکی، پیشرفته‌ترین تجهیزات تولیدی و خدمات حرفه‌ای برای مشتری، مجموعه‌ای کامل از حافظه ‌ها از جمله ماژول‌های DRAM (رَم)، فلش‌مموری‌ها، کارت‌های حافظه (مموری)، SSD ها و هارد درایوهای قابل حمل (مثل هارد اکسترنال) را عرضه می‌کند.

 

نمایندگی Adata مشهد
نمایندگی Adata مشهد

 

محصولات Adata

 

امروزه، ای دیتا علاوه‌بر DRAM و حافظه‌ی فلش و اس اس دی داخلی، حافظه‌های ذخیره‌سازی اکسترنال نیز عرضه می‌کند تا توجه علاقه‌مندان به استفاده از این نوع حافظه‌ها را جلب کند. کارت‌های حافظه نیز جزو محصولات محبوب ای دیتا هستند و این شرکت از سال‌ها پیش به تولید آن‌ها مشغول است. پاوربانک و شارژر خودرو و آداپتور و کابل‌های USB و میکرو USB جزو دیگر محصولاتی هستند که ای دیتا تولید می‌کند. همچنین، ای دیتا محصولاتی صنعتی دارد و در حوزه‌ی نورپردازی داخل خانه و نورپردازی تجاری و نورپردازی هوشمند و نورپردازی مربوط‌ به فعالیت‌های خارج از خانه فعالیت می‌کند. ( نمایندگی Adata در مشهد)

 

بازرگانی اخوان مشهد نمایندگی ای دیتا
بازرگانی اخوان مشهد نمایندگی ای دیتا

 

برند ای دیتا
Adata

شماره تلفن جهت کسب اطلاعات بیشتر راجب قیمت محصول : 

051-32225858

09152205879

بازرگانی اخوان مرکز فروش عمده رم و فلش 

نماینده برتر شرکت داده پرداز رایانه متین در شرق کشور 

× چت در WhatsApp