لیست قیمت اسپیکر انرجایزر با گارانتی متین | فروش عمده

اسپیکر انرجایزر

لیست قیمت پاوربانک های انرجایزر :

لیست قیمت اسپیکر انرجایزر : بازرگانی اخوان به عنوان بهترین نمایندگی محصولات انرجایزر در شرق کشور ، آماده همکاری با کلیه فروشگاه های لوازم جانبی موبابل در سطح استان خراسان رضوی و استان های شرق کشور می باشد ، از این رو همکاران محترم می توانند جهت هماهنگی خرید بابت اسپیکر انرجایزر می توانند با شماره تلفن های 05132225858 و 09152205879 تماس حاصل فرمایند .


آشنایی با اسپیکر های انرجایزر

امروزه پخش کننده های قابل حمل ، به یکی از پرفروش ترین کالاهای دیجیتال بدل شده است از این رو شرکت های زیادی در حال تولید و عرضه این نوع کالاها می باشند ، شرکت های از قبیل : اسپیکر های جی بی ال ، اسپیکر های کینگ استار ، اسپیکر Cigi و … !

یکی از برندهای به روز که به تازگی با قدرت زیاد پا به این بازار گذاشته است برند انرجایزر می باشد ، این برند که بعد از فروش و حضور موفق خود در حوزه پاوربانک های انرجایزر توانست کیفیت بالای محصولاتش را در بین علاقه مندان کالاهای دیجیتال اعلام کند

لیست قیمت اسپیکر انرجایزر
لیست قیمت اسپیکر انرجایزر

اسپیکر های انرجایزر:

از دیگر محصولاتی است که به تازگی توسط  کمپانی انرجایزر به بازار عرضه شده است. طراحان این اسپیکر ها با طراحی خاص خود و استفاده از رنگ بدی و طراحی خاص خروجی اسپیکر زیبایی و جذابیت بالایی را در آن ایجاد نموده اند.

در راستای بالا بردن رابط کاربری اسپیکرهای انرجایزر با قرار دادن یک بند چرم در چند مدل از آنها به فکر راحتی حمل و نقل آن بوده اند. همچنین مدل ایستاده آن باعث می شود این محصول هنگامی که بر روی میز قرار میگیرد، جای کمی بگیرد.

در اطراف اسپیکرهای تولید شده از روکش پلاستیکی با کیفیت رابر استفاده شده است تا آسیبی به اسپیکر وارد نشود همینطور دکمه های کم و زیاد و جستجو و پاور در قسمت بالایی این بخش و پورت های USB ،AUX و ورودی کارت میکرو و درگاه شارژ MicroUSB در قسمت کناری آن واقع شده است.


تنوع در انتخاب محصولات

کمپانی انرجایزر در انتخاب این محصولات کاملا دست شما را باز گذاشته  و با ایجاد تنوع امکانات در هر یک از  آنها تلاش نموده  تا محصولی زیبا و بی نقص را به بازار عرضه دارد. اگر برنامه های رادیو را دنبال میکنید با قابلیت پشتیبانی از رادیو FM این محصول از داشتن رادیو نیز بی نیاز می شوید.

بارها اتفاق افتاده است که وقتی گوشیتان به اسپیکر متصل است زنگ بخورد در این مواقع چه کاری انجام می دهید اسپیکرتان را خاموش می کنید تا این اتصال قطع شود؟ با کمک میکروفون داخلی موجود در مدل های BTS105 , BTS106 می توانید تماستان را متصل نموده و به مکالمه با دوستانتان بپردازید.

برای استفاده از این محصولات تنها کافی است که بلوتوث تلفن همراه خود را روشن و اسپیکر را به آن متصل کنید.


برای دریافت لیست قیمت اسپیکر های انرجایزر اینجا کلیک کنید . 


شماره تلفن جهت کسب اطلاعات بیشتر راجب قیمت محصول : 

051-32225858

09376746447

بازرگانی اخوان مرکز پخش انواع لوازم جانبی موبایل در مشهد

و همچنین نمایندگی متین در مشهد | شرکت داده پرداز متین 

× چت در WhatsApp