فروش عمده کابل شارژ در مشهد  | پخش عمده

فروش عمده کابل شارژ و شارژر در مشهد

فروش عمده کابل شارژ در مشهد

 

فروش عمده کابل شارژ در مشهد  ; بازرگانی اخوان ، پخش عمده انواع کابل شارژ های با کیفیت عالی و ضمانت می باشد ; همکاران محترم می توانند برای اطلاع دقیق از قیمت و موجودی کالاها با کارشناسان فروش تماس بگیرند .

 

کابل شارژ های کینگ استار

 

بازرگانی اخوان مشهد ، نماینده رسمی شرکت داده پرداز رایانه متین می باشد ، برند کینگ استار تحت گارانتی شرکت متین بوده ، همکاران محترم دقت داشته باشند تمامی رم و فلش های متین ( برند های کینگ استار ، سیلیکون پاور ، اپیسر ) همگی دارای گارانتی لایف تایم ( تا زمانی که آن ظرفیت از فلش یا مموری تولید شود ) می باشد .

فروش عمده کابل شارژ و شارژر در مشهد 
فروش عمده کابل شارژ  مشهد
کابل شارژ K112 کینگ استار
کابل شارژ K112 کینگ استار

بازرگانی اخوان مرکز فروش عمده کابل شارژ و شارژر در مشهد  می باشد که تمامی محصولات خود را با تضمین کیفیت و قیمت در اختیار همکاران محترم در خراسان رضوی و سراسر کشور قرار می دهد .

این بازرگانی به عنوان پخش لوازم جانبی موبایل مشهد دارای انواع برقیجات ، کابل شارژ و شارژر ، هندزفری ، هدست ، اسپیکر ، رم و فلش و … می باشد


 

کابل شارژ های کینگ استار در انواع مختلف اندروید ، آیفون ، تایپ سی موجود می باشد که همکاران گرامی می توانند آنها را از نمایندگی های رسمی برند کینگ استار تهیه کنند ، جدا از این ها کابل شارژ های کینگ استار رویه های محافظتی مختلفی نیز دارند ، رویه پلاستیکی فشرده ، رویه کنفی ، دو مدل رویه پر کاربرد این کابل شارژ ها می باشند .

نکته قابل توجه برای کابل شارژ های کینگ استار می توان به فست شارژ بودن انها به همراه داشتن قابلیت انتقال اطلاعات را اشاره کرد ، همچنین اندازه این کابل ها هم در اندازه های مختلف بیست سانتی ، یک متر و بیست سانتی متری و دو متری می باشد .

 

گارانتی کابل شارژ های کینگ استار

 

گارانتی کابل شارژ و شارژ های کینگ استار دارای گارانتی یک ساله مصرف کننده می باشد که تاریخ انقضای آن در برچسب روی پک کابل قابل مشاهده می باشد . از این رو تمامی همکاران و یا مصرف کنندگان محترم می توانند جهت پیگیری وضعیت گارانتی کالا های شرکت متین در خراسان رضوی با شماره تلفن 05137137961 تماس بگیرند .

 

کابل و شارژر های شیائومی (Xiaomi)

 

یکی از برندهای پر فروش این روزهای بازار موبایل برند شیائومی می باشد که به همین خاطر کابل و شارژر های این برند تقاضای زیادی را در این حوزه دارد ، بازرگانی اخوان مشهد به عنوان بورس لوازم جانبی موبایل در مشهد ، مرکز فروش عمده کابل شارژ در مشهد  می باشد .

شارژر mi Note 8
شارژر mi Note 8

مدل های موجود در فروشگاه اخوان عبارت اند از : شارژر شیائومی Mi6 , Mi8 , Mi9


شماره تلفن جهت کسب اطلاعات بیشتر راجب قیمت محصول : 

051-32225858

09152205879

بازرگانی اخوان مرکز فروش عمده کابل شارژ در مشهد

نماینده برتر شرکت داده پرداز رایانه متین در شرق کشور 

× چت در WhatsApp