بهترین پاوربانک 2019 ؟ | پاوربانک انرجایزر یا پاوربانک شیائومی

بهترین پاوربانک 2019 ؟ مقایسه بین پاوربانک های انرجایزر و پاوربانک های شیائومی

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده است که بهترین پاوربانک سال 2019 کدام است؟ در کشور ما ایران برند های مختلفی از پاوربانک ها در حال عرضه هستند که از مهم ترین آنها میشه به پاوربانک انرجایزر و پاوربانک شیائومی اشاره کرد ، در ادامه ما قصد داریم به طور دقیق این پاوربانک ها را باهم مقایسه کنیم تا جواب سوال “بهترین پاوربانک 2019” را به شما علاقه مندان اعلام کنیم ، با ما همراه باشید :

 

شارژر همراه انرجایزر
شارژر همراه انرجایزر

 

برای مقایسه این پاوربانک ها ما از هر برند ، پر فروش ترین مدل پاوربانک را انتخاب کردیم که با یکدیگر مقایسشان کنیم ، در ادامه شما مقایسه پاوربانک انرجایزر مدل UE10002  و پاوربانک شیائومی Mi 5000 با یکدیگر را خواهید دید ، با ما همراه باشید تا بهترین پاوربانک 2019 را به شما معرفی کنیم :

 

پاوربانک انرجایزر مدل Ue10002 :

پاوربانک انرجایزر مدل «UE10002» دو پورت خروجی USB دارد که شما میتوانید با استفاده از این پاوربانک دو دستگاه دیجیتال را شارژ کنید . باطری استفاده شده در این پاوربانک از نوع پلیمری بوده و بدنه‌ی این محصول، فلزی است که در برابر ضربات سخت و محکم مقاوم است. وزن کم این پاوربانک که نقریبا 250 گرم و شکل مستطیلی آن باعث شده است تا به راحتی در داخل جیب کیف لب تاپ ها و یا کیف دستی خانم ها قرار بگیرد

پاوربانک انرجایزر1
پاوربانک انرجایزر1

پاوربانک شیائومی مدل Mi 5000

پاوربانک شیائومی را می توان به عنوان یکی از بهترین پاوربانک های سال 2019 معرفی کرد ، این پاوربانک یک پورت خروجی USB دارد که شما میتوانید یک دستگاه دیجیتال را برای شارژ شدن به آن متصل کنید روی بدنه‌ی این محصول، نشان تجاری شیائومی با رنگی متفاوت از بدنه حک شده است.

ورود تلفن‌های همراه با پردازنده‌های قوی، رزولوشن‌های بالا، صفحه‌نمایش‌های بزرگ، اپلیکیشن‌های سرگرم‌کننده، استفاده از وای‌فای، 3G ،4G، همه‌و‌همه سبب شده تا اغلب لحظات، نگران وضعیت شارژ باتری تلفن‌های همراه و تبلت‌هایمان باشیم.

پاوربانک‌ها از یک باتری قابل‌شارژ لیتیومی تشکیل ‌شده‌اند که معمولا از طریق درگاه میکرو یو‌اس‌بی شارژ می‌شوند و به شارژر نیازی ندارند؛ کافی است با یک کابل آن‌ها را به درگاه یو‌اس‌بی یک دستگاه الکترونیکی مثل کامپیوتر یا لپ‌تاپ‌ وصل کنید تا باتری آن شارژ شود

پاوربانک شیائومی
پاوربانک شیائومی

نتیجه گیری :

برای انتخاب یک پاوربانک از بین دو پاوربانک انرجایزر و شیائومی به عنوان بهترین پاوربانک 2019 ما به شما پیشنهاد میکنیم که اگر ظاهر پاوربانک برایتان مهم از ظرفیت و قدرتش است.

برند شیائومی را انتخاب کنید و اگر برایتان قدرت و خدمات پس از فروش مهم است برند انرجایزر بهترین گزینه است ، البته شیائومی هم از نظر قدرت و میزان شارژ دهی یک پاوربانک عالیست و عیب خاصی نسبت به انرجایزر ندارد

بهترین پاوربانک 2019
بهترین پاوربانک 2019

برای تهیه پاوربانک های انرجایزر از نمایندگی رسمی شرکت متین با شماره تلفن های 

05132225858 

09376746447

تماس بگیرید 

بازرگانی اخوان ، نمایندگی لوازم جانبی کینگ استار و نمایندگی متین در مشهد 

 

× چت در WhatsApp