هدفون بلوتوث کینگ استار با گارانتی شرکت متین

هدفون کینگ استار

هدفون بلوتوث کینگ استار 

 

هدفون بلوتوث کینگ استار ; مدت‌ها است که با عبارت هدفون بی‌سیم آشنا هستیم. این عبارت معمولا به هدفون‌های بلوتوثی امروزی اشاره می‌کند که برای گوش‌دادن آهنگ با آن‌ها، به اتصال سیمی نیازی ندارد ; به‌عبارتِ‌دیگر ; منظور از هدفون بی‌سیم آن دسته از هدفون‌هایی است که بین آن‌ها با منبع پخش صوت (معمولا گوشی همراه) هیچ‌گونه ارتباطی ازطریق سیم وجود ندارد و این ارتباط معمولا با بلوتوث برقرار می‌شود ;

هدفون های بلوتوث یکی از انواع هدفون های wireless هستند. مهم ترین ویژگی آن ها خلاص شدن کاربر از کابل های آویزان در جیب و یا کیف اوست ; فرستنده هدفون های بلوتوث می تواند یک گوشی تلفن همراه و یا یک پلیر مجهز به بلوتوث باشد ; که همین ویژگی آن ها را برای محیط های بیرونی و یا ورزش مناسب کرده است.

هدفون بلوتوث کینگ استار یکی از بهترین برند های موجود در حوزه هدست و هدفون های بلوتوثی می باشد ، از ویژگی های این هدفون می توان به باطری عالی و باداومش اشاره کرد ; باطری هدفون های کینگ استار با قابلیت نگهداری شارژ تا 12 ساعت را دارند که به نوبه خود یکی از بهترین ها می باشند .


بازرگانی اخوان مشهد نماینده رسمی برند کینگ استار در شرق کشور می باشد که همکاران محترم می توانند جهت استعلام قیمت و استعلام موجودی هدست بلوتوث های کینگ استار با شماره تلفن های 05132225858 و یا 09152205879 تماس بگیرند . 


 

طراحی هدفون های کینگ استار

 

هدفون کینگ استار با طراحی زیبا و رنگ مشکی می‌تواند سلیقه‌ی بسیاری از کاربران باشد. رنگ چرم به کار رفته در محل اتصال هدفون ; به گوش هم با هدفون همخوانی داشته و به زیبایی آن افزوده است ; ظرافت کلید‌های کنترل و بافت قسمت محفظه‌های صدا، به زیبایی این هدفون افزوده است.

در محل اتصال بازوی هدفون با سر کاربر بالشتکی نرم و انعطاف‌پذیر نصب شده که راحتی کاربر را در هنگام استفاده از هدفون تضمین می‌کند ; استفاده از این بالشتک  ; فشار وارد شده روی سر کاربر را تنظیم کرده و پس از مدتی حتی وجود آن هم احساس نمی‌شود.

 

اورگونومی هدست بلوتوث کینگ استار 

 

این موضوع باعث شده تا این هدفون برای استفاده در دوره‌های زمانی طولانی مناسب باشد و کاربر را خسته نکند ; بازوهای متحرک هدفون که با نگاه به هدفون‌های قدیمی و کلاسیک ساخته شده باعث شده تا علاوه بر زیبایی استفاده از آن محدود به هیچ سنی نباشد ; هر فردی با هر سن و اندازه‌ (و البته هر مدل مویی) می‌تواند با تنظیم کردن بازوهای متحرک این هدفون به راحتی از آن استفاده کند.

 

هدفون بلوتوث کینگ استار
هدفون بلوتوث کینگ استار

طراحی جذاب و کلاسیک در کنار توانایی‌های گوناگون هدفون های کینگ استار و در آخر قیمت آن می‌تواند آن را تبدیل به انتخاب قطعی شما کند ; کیفیت بالای ساخت این هدفون ها لذت استفاده از آن را دو چندان می‌کند ; فرقی نمی‌کند طرفدارا کدام سبک موسیقی هستید در هر صورت هدفون کینگ استار جوابگوی نیاز شماست

برایتان صدای باس قدرتمند اهمیت دارد یا تفکیک صدا ; این هدفون دوست‌داشتنی تمام نیازهای شما را مرتفع می‌کند ; طراحی ارگونومیک و مرغوبیت بالشتک‌های تعبیه شده در آن می‌تواند هدست های کینگ استار ;  را برای ساعت‌های طولانی تبدیل به دوست صوتی شما کند.

 


هدفون بلوتوث کینگ استار

 

هدست کینگ استار | فروش عمده
هدست کینگ استار | فروش عمده

اطلاعات هدست بلوتوث کینگ استار

هدفون بلوتوث کینگ استار ; هدفونی پرکاربرد برای استفاده‌‌ی تمامی افراد است. این هدفون از طریق جک 3.5 میلی‌متری و بلوتوث به دستگاه‌های مختلف متصل می‌شود ; جنس پوشش گوشی‌های این هدفون از چرم مصنوعی است ; که هنگام استفاده از آن احساس خستگی نخواهید کرد ; هدفون های کینگ استار از باتری داخلی به عنوان منبع‌تغذیه استفاده می‌کند ; با این حال هم‌چنان می‌توانید جک 3.5 میلی‌متری صدا را به آن متصل کنید و از گوشی دان به موسیقی لذت ببرید.

البته در نظر داشته باشید زمانی که می‌خواهید از طریق بلوتوث و به صورت بی‌سیم از این هدفون استفاده کنید لازم است تا از طریق پورت microUSB آن را شارژ کنید ; در این هدفون شیار کارت حافظه وجود دارد ;  که با استفاده از آن می‌توانید تا 32 گیگابایت حافظه microSD را به هدفون تزریق کنید.

وزن دستگاه 170 گرم است و سنگینی آن روی سر اصلا آزاردهنده نیست ;  این موضوع باعث شده بتوانید بدون ایجاد خستگی تا مدت‌ زیادی از هدفون استفاده کنید ; این مدل از نوع روگوشی است و طراحی مطلوبی دارد.

هدفون های کینگ استار دارای گوشی‌هایی با قابلیت تا شدن است تا جای کمی بگیرد ; محصولات کینگ استار برای استفاده روزمره انتخاب رضایت بخشی است.


بازرگانی اخوان مشهد نماینده رسمی برند کینگ استار در شرق کشور می باشد که همکاران محترم می توانند جهت استعلام قیمت و استعلام موجودی هدست بلوتوث های کینگ استار با شماره تلفن های

05132225858 

09152205879

تماس بگیرند . 

بازرگانی اخوان مشهد ، نماینده رسمی برند کینگ استار در شرق کشور 

نماینده رسمی شرکت متین 

× چت در WhatsApp