کابل شارژ های سیبراتون | نمایندگی سیبراتون

کابل شارژ های سیبراتون

کابل شارژ های سیبراتون

 

کابل شارژ های سیبراتون ; کمپانی سیبراتون با نام Sibraton در سال 1398 تاسیس شد. سیبراتون یک کمپانی ایرانی است که دفترمرکزی آن در ایران و تهران قرار گرفته است. در حال حاضر این کمپانی از بزرگترین کمپانی‌های تولید کننده کابل در ایران است. سرمایه‌گذار این کمپانی شرکت مدرن روز هست که پیشنه‌ی قوی‌ای در صنعت تجهیزات جانبی در کشور دارد و از معتبر ترین شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات پس از فروش در ایران است.

 

نمایندگی انحصاری برند سیبراتون در مشهد

 

بازرگانی اخوان مشهد ، نمایندگی برند سیبراتون در مشهد ; بازرگانی اخوان با دو دهه سابقه فعالیت در حوزه پخش عمده لوازم جانبی موبایل در شرق کشور ، دارای نمایندگی رسمی شرکت متین بوده و از این رو تمامی همکاران می توانند جهت دریافت اطلاعات محصولات تحت گارانتی شرکت متین و یا دریافت لیست قیمت با کارشناسان فروش مجموعه در ارتباط باشند


کابل S305 A سیبراتون

 

نوع رابط کابل S305 سیبراتون از نوع میکرو یو اس بی Micro USB بوده که یکی از پر فروش ترین کابل شارژ های سیبراتون می باشد که مناسب برای شارژ سریع و انتقال اطلاعات می باشد ، این کابل قابلیت ضد تغییرات ولتاژ و همچنین قابلیت عبور دهی جریان بالا را دارد.  طول کابل در سایز 200 سانتی متر می باشد که توانایی عبور جریان 2.1 آمپر را دارد ، همچنین این کابل دارای  طراحی بیونیک برای جلوگیری از آسیب به انتهای اتصال کابل می باشد . جنس سیم از مس خالص بوده که در رنگ های: سفید و مشکی تولید و عرضه می شود . 

 

ویژگی های محصول : 

  1. کابل دیتا و شارژ
  2. توانایی عبور جریان 2.1 آمپر
  3. طراحی بیونیک برای جلوگیری از آسیب به انتهای اتصال کابل
  4. یک سال گارانتی داده پرداز رایانه متین


کابل S241 A سیبراتون

 

نوع رابط این کابل از نوع میکرو یو اس بی Micro USB بوده که مناسب برای شارژ سریع و انتقال اطلاعات است ، این کابل ضد تغییرات ولتاژ است و قابلیت عبور دهی جریان بالا را نیز دارد. طول کابل در سایز 120 سانتی متر بوده و مسطح و ضد گره خوردگی می باشد که یکی از مهم ترین ویژگی های کابل شارژ های سیبراتون همین مورد است . طراحی بیونیک برای جلوگیری از آسیب به انتهای اتصال کابل در این کابل تعبیه شده است و بخاطر مسی بودن جنس سیم در انتقال جریان بسیار خوب و بهینه عمل میکند .

ویژگی های محصول : 

  1. کابل دیتا و شارژ همزمان
  2. توانایی عبور جریان 2.1 آمپر
  3. USB 2
  4. جنس PVC
  5. اینترفیس: میکرو
  6. یک سال گارانتی داده پرداز رایانه متین

 

مشخصات کابل اندروید s241A سیبراتون


شماره تلفن جهت کسب اطلاعات بیشتر راجب قیمت محصول : 

051-32225858

09376746447

بازرگانی اخوان تنها نمایندگی نمایندگی محصولات سیبراتون در مشهد

فروش عمده انواع کابل شارژ های سیبراتون

نمایندگی متین در مشهد 

× چت در WhatsApp